پاسخگویی بی‌واسطه مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به تماس‌های مردمی در سامانه ۱۱۱ استانداری مرکزی

در راستای تحقق دولت مردمی و تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان، اله دادی مدیر کل و صفایی رییس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف ، رضایی کارشناس مسکن وفراهانی کارشناس پذیرش بهزیستی استان با حضور در محل سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامد) مستقر در استانداری، به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات، درخواست‌ها و مسائل مطرح‌شده از سوی مردم شدند

در این برنامه که با هماهنگی استانداری مرکزی و با هدف تکریم ارباب‌رجوع و تسریع در رسیدگی به مسائل اجتماعی برگزار شد، اله دادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به تماس‌های دریافتی از سطح استان پاسخ داد و ضمن بررسی موضوعات مطرح‌شده، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات شهروندان به واحدهای مربوطه ابلاغ کرد

مدیر کل  بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اهمیت شنیدن بی‌واسطه صدای مردم، اظهار داشت: «سامانه ۱۱۱ فرصتی ارزشمند برای شنیدن دغدغه‌های شهروندان و ارائه پاسخ‌های شفاف، سریع و مؤثر است. رویکرد ما پاسخگویی همراه با پیگیری و حل مسئله است، به‌ویژه در حوزه‌هایی که با اقشار آسیب‌پذیر جامعه در ارتباط است.

کد خبر 156848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد